2007. április 4., szerda

Héjj, 90 alatt vagyok!!!

Na, idesüssetek! Megjöttem ma futásból, (20 kör, baszki!!) rádobom magam mérlegre: 89.5!!
Nem rossz, mi?! Valahonnan 100 fölül indultam, szerintem lehetett 104-105 is akár, de akkoriban nem szivesen mértem. Szóval ez a diéta működött. Nem mondom, hogy könnyű, sőt baromi nehéz, de meg lehet csinálni. És én legendás csoki-kóla függő voltam, a végén már azon kaptam magam, hogy az iróasztalom fiókjában mega-tábla Milkákat tartogatok, és azt habzsolgatom titokban. Szóval három hétig csináltam, (de ennek már több, mint egy hónapja ), a harmadik héten kezdtem a futást, azóta eszem rendesen (persze már nem úgy mint rég, átalakult az is), de a futástól valszeg, továbbra is megy lefelé, keveset ugyan, de megy. Nade akkor most itt meg is kellene állni, kevesebb már tényleg nem akarok lenni. Még elkezdenének csontizni!
:-))))))))))))))))))))
Most a Miki csinálja, asszem egy hete, de már rajta is látszik.

Fel a fejjel dagadtak!!!
Dolgozzatok és diétázzatok!!
Norbit meg hagyjátok a faszba! (vagy várjátok meg, amig ir egy rendes könyvet!)

Nincsenek megjegyzések: