2007. április 16., hétfő

Összefoglaló

Na, hát ez van, link vagyok, elcsúsztam, mással foglalkoztam, elütött a villamos..
Múlt héten volt még két biliárdmeccs. Egy a Janival, sima ügy, levertem, mint vak a poharat 11-4 ide. A másik tegnap volt, a Mikivel, kert parti után, beboroztam, spicces voltam, elengedtem magam, 5-4 oda. Enyhitő körülmény, hogy megjelent a még nálam is jobban beborozott János, aki a kerti parti után nem tudod megmaradni a seggén, pedig kiraktuk a háza előtt, és szóltunk az asszonynak, hogy dugja el az összes kocsi kulcsát. Na, János odarendelte messzeföldön bitangjó biliárdos alkalmazottját és kijött a szalonba, hogy ott is ossza az észt. Jó sokat röhögtem!!! Csak persze nem tudtam figyelni rendesen..
Előbb a maligán, aztán meg ez a huligán!!!

Ennyi történt, ami publikus. Ha most lenne egy totál magánblogom, akkor most a szemetek kerekedne el, hogy mi volt még, de majd hülye leszek elmondani!!!
Dobnátok hátast..

Nincsenek megjegyzések: