2007. április 4., szerda

Keith Richards:"Felszippantottam a fatert"

Hát ezt meg egész egyszerűen muszáj vagyok ide másolni! Nem linkelem, mert elveszhet és ekkora marhaságért igazán kár lenne:


[2007. április 04. 07:07]


Keith Richards, a Rolling Stones orvosi csodája a piálás, a drogozás és úgy egyáltalán, a rockandroll-életforma legkiemelkedőbb képviselője az Univerzmban. Friss bejelentésére azért mi is felkaptuk a fejünket: a 63 éves gitáros egy interjúban azt mondta, kokainnal keverve édesapja hamvait is felszippantotta.

Fotó: Jane Rose

Keith a brit NME zenei hetilap interjújában vallott színt, amikor drogos múltjáról kérdezték. "Mi volt a legdurvább dolog, amit valaha szívtam? Az apám. Felszippantottam az apám. Hamvasztották, én meg nem tudtam megállni. Őt amúgy nem zavarta volna, leszarta volna. Egész jól lement és még mindig élek" – mondta a lapnak. Keith Richards édesapja, Bert 2002-ben, 84 éves korában halt meg.
Richards azt mondja, csak a szerencsén múlik, hogy még életben van és azt tanácsolja fiatal pályatársainak, inkább ne próbálják őt felülmúlni. "Azért csináltam, mert ilyen voltam. Az emberek most azt gondolják, ez az élet. Nem akarok én halhatatlan lenni, olyan vagyok, mint mindenki, csak legfeljebb egy kicsit szerencsésebb. Volt olyan orvosom, aki azt mondta, hat hónapom van hátra, aztán ott voltam a temetésén. Tíz évig én voltam az első a Ki hal meg leghamarabb? listán. Elég csalódott is voltam, amikor lekerültem arról a listáról."
A tekintélyes Reuters hírügynökség külön rákérdezett az NME-nél, hogy ugye nem valami megkésett áprilisi tréfáról van szó, de megnyugtatták őket: dehogy, az idős ember - aki nemrégiben leesett egy fáról és beverte a fejét - tényleg ezt nyilatkozta. Az interjúban Richards kifejti véleményét kései utódairól, napjaink ifjú rockereiről is: "Mind egy rakás szar. Utánoznak csak valakit, nem tudnak önmaguk lenni. Libertines, Arctic Monkeys, Bloc Party? Rakás szar, rakás szar."

Nincsenek megjegyzések: