2008. február 14., csütörtök

Csakegykicsitcsakmostgyorsan

Rövid leszek, mint a hiteles politikusok listája:
Janisógor-becket 3-7

Na, az marhajó volt, amikor, talán az első, vagy második partiban Jani elpakolta az összes golyóját, a feketét ráguritotta a lyukra - komolyan, félcenti és beesik - de nem esett be, én jöttem. Akkor még fent volt mind a 7 golyóm, sorba lepattintottam őket, mindet bemondásra - naja, versenyszabály - a harmadik golyómmal úgy kiszedtem a feketét, mint a szél, de az utolsónál egy buta tempóhiba miatt elcsesztem. Jani jött és lettette a blekket. Huhh, nagyon nagy lett volna, ha nem rontok a végén és úgy pakolok le. Gondold el: fent van az ellenfél összes golyója, te meg leteszed a feketét a lyukra, megnyugszolsz, hogy már csak le kell guritani, oszt jön a másik és onnan megnyeri!

De mindegy, mert nem jött össze, csak majdnem. Majd legközelebb!

Na, csicsis...

Nincsenek megjegyzések: