2008. február 5., kedd

Robocop

Most már jobban vagyok, tegnap volt a mélypont. Délután 1 óráig nem tudtam felkönyörögni magam az ágyból. Akkor is csak a kádig, haha. Addig csak bambultam a NG-t és Discoveryt. Megint megtudtam egy nagy csomó érdekes, ámde haszontalan dolgot. Meg gitároztam sokat közben. Délután bementem a srácokhoz tanulni, utána már jobb volt.
Ma tök jó nap volt, csak délutánra beállt a nyakam. Tökre bemerevedett. Huzatot kapott, vagy mifene. Ráment a torokfájás, haha! Vigyázni kell vele, ki kell kezelni, nehogy áttétes legyen, hehe. Viszont kapott egy nagyon érdekes merevséget tőle a mozgásom. Vállból nézek balra, cumbájspil. Úgy mozgok mint Robotzsaru. Nem az én poénom sajna, Iván halhatatlan, zseniális beszólása volt, plagizálok:
"Jól táncolsz, faszikám! Ki volt a koreográfusod?! A Robocop?!"

Nos, ma este a Robocop biliárdozott, Janisógorral. Azt hittem, hogy nagy verés lesz, mert alig birtam a nyakfájástól rendesen tartani magam. Nem tudtam rendesen célozni, mert 3 sec célzás után már qrvára fájt.
Na, ehhez képest nyertem 7-3-ra. És az egész még egy óráig is alig tartott.

Nincsenek megjegyzések: