2008. február 1., péntek

Röviden, influenzásan

Tegnap Attival volt birok. Nyertem. Éppen csak. Elment az elején, talán 3-0 is volt talán, mire elkezdtem játszani, addig csak adogattam a fehéreket kézbe. Állandóan elkalandozott a figyelmem. Pultosfiú a VH1 Classicot nézte, azt birom én is, és mindig oda kellett figyelnem. Jesus and Mary Chain volt, milyen régen hallottam már!
Amikor elkezdtem jókat guritani, akkor meg tempó problémák voltak, már röhögtünk annyiszor állt meg a golyó 3-4 milliméterre a zsebtől. Mindegy, valahogy felhoztam, és fej-fej mellett mentünk egészen 5-5-ig. Döntő. Megint nem ment jól. Atti mehetett elsőnek a feketére, de nekem még fent volt 4, de lehet, hogy 5 golyóm is. Atti, ha jól emlékszem középre akarta tenni a feketét, nem is hibázta el, csak néhány millivel, de elhibázta. Utána jöttem én, egy menetben lepakoltam az összes golyómat - jók voltak az állitások is - utolsónak a feketét középre, és szevasz.
Volt mégy egy érdekes frém, nagy taktikai csata, sok-sok safety-vel. Elhoztam, az egy fontos frém volt, úgy emlékszem.

Na, ennyit a krónikának, most megyek sajnálom magam, hogy ilyen nagyon beteg lettem.
Azér' este lemegyek próbálni... :-)

Nincsenek megjegyzések: