2008. január 31., csütörtök

Edwin Marton Tribute Band

A keddi meccsről pár szót, azután megmutatnám azt a két gyöngyszemet, amit találtam.
Nos, Janisógor jött, látott, vesztett, ahogy szokta, csak most úgy nézett ki, hogy nagyon nagy verés lesz. Elaludt a faszi, igy annyira kómásan kezdett, mint Mike Delfino a dugásba Idivel. 5-0 volt ide, mire elkezdett játszani. Végére kihozta 7-3-ra. Volt egy-két jó lökésem, de semmi különös. Elég jó formában voltam.
Ma meg próba volt, nagyon jó volt, Laci nélkül persze hiányos, a koncertprogramot nem is vettük át - kézben van, mondjuk - , de dobgéppel csinálgattuk az új számokat, sőt két újabbat is összeötleteltünk. Jó volt, de annyira pöcsül szól most a szetapom... Carvint meg a Mesat elvittem a Mózerhez, aki csöves erősitő guru - és úgy köszön el, hogy: Cső, srác! Hahaha!! - most egy kölcsön Powerstate-n, meg a GT8-omon szólok - a GT-t el is fogom adni, most elhatároztam, nem vagyok én űrgitáros! - ja, balfax, na. Imi vett a egy Marshall 6150-t, vagy mifaszt, nemtom, de az baromira megszólalt, most asszem megnyugodott a hangzását illetően néhány hétre megint. Én csak a Carvinomat várom, oszt rokk!!!

Na, a végére a két gyöngyszem, muhaha, elsőnek egy disco-jelenet a Dallasból:



És most ez, nahát befosás, nem 18+, de büntető az biztos!!!



Nagyon kevesen tudnak igy angolul...

Nincsenek megjegyzések: