2008. január 17., csütörtök

Heti összefoglaló

Nya, nem most lesz, hogy elmesélem ezt a koncert dolgot, melózok, mint güzü, ez van , ez jutott, a gyerekeim meg Thaiföldön nyomják, jó nekik, örülök.
Én viszont a meló mellett - többek közt - biliárddal töltöm az estéimet, igy ma estére is jutott egy meccs Attival. Megnyertem. 7-1 volt, nem igazán lehet mázlira fogni, hogy egy kicsit megint fényezzem magam. Én egy picit jobb passzban volt, Atti meg egy kicsit rosszabban, és ennyi akár elég is lehet. Meg persze, ha tovább játszunk nem biztos, hogy ekkora lett volna a fölény.

Kedden volt egy partim Janisógorral is. Az meg 8-5 lett, de azt mondta a pacák, hogy igy szeret kikapni. Biztos azért mondta, mert nem volt túl sok kapitális hibája. Egy feketét azér' én is elzavartam a pékbe, átellenes zsebbe....

Nincsenek megjegyzések: