2008. január 27., vasárnap

Szolgálati közlemény

Breaking news...

Azoknak akik esetleg a biliard.lap.hu-ról pattantak át ide, ideje elmondanom, hogy noha ez a blog a cimében (ne cseszegess, angol billentyűzeten nincs hosszú ' i ', amúgy semmi birom a sok baromi helyesen iró okostojást, akik rögtön beszólnak egy-egy "kapitális" hibára - hiába, némelyiknek muszáj hülyét csinálni a másikból, hogy ő is okos lehessen végre - Mark Twain mondta talán, hogy nem birna olyan embert becsülni, aki egy szót csak egyféleképpen tud leirni, haha, ezt mindig jól elmondom), szóval, a cimében ugyan biliárdos blog, de jóval személyesebb vizeken is hajózunk olykor-olykor. A naplót mégiscsak magának irja leginkább az ember.

Sorry, ha hireket, izgi sztorikat várnál biliárdos berkekből. Nem is vagyok benne, marhára nem érdekel. A snooker még csak csak, egyszer nyertem is egy csomó pénzt az online bukiknál, még amikor Ronnie-nak (O' Sullivan) folyamatosan jól ment - talán úgy három éve - aztán jól el is buktam az egészet teniszen - haha, szisztémám volt, persze - Hewitt játszotta a végén a meccset, mittomén kivel, az a lényeg, hogy akármi, de akármi történik , én minimum megduplázom a pénzem, kivéve egy egészen elképesztő, valószerűtlen esetet, ha Hewitt pont 7 gém különbséggel bukja el a meccset, mer' akko' minden megy lecsóba. Pont 7, se több, se kevesebb. Szerinted mennyi lett?! Haha, hápersze! Kár, hogy nem láttam a megnyúlt képemet reggel, amikor néztem az eredményt a teletexten, muhaha!
Basszus, elmúlt éjfél megint, TCM-en nézem az Annie Hall-t, angolul, igy is nagyon jó, nem is nagyon hiányzik a Kern hangja, most volt az a rész, amikor Woody haverja osztja a kokót, Woody kezébe veszi a többi, maradék kokót tartó szelencét,megkérdi a haverját, miközben belenyal a kokóba:
-Mennyibe kerül ez?
-Kétezer dollár egy uncia - válaszol a haver.
-Aha - mondja Woody, majd jól kitüsszenti az egészet a szelencéből, bele a haver képébe, haha!!

Néhány rész:




Elkalandoztam már megint. Szóval, nem vagyok én akkora biliárdos pók, csak szeretek játszani.
Meg irni is, asszem.

Csak mondom, mert eddig még nem mondam...

Nincsenek megjegyzések: