2008. január 23., szerda

Lezúziusz

Janisógor megint megkapta. 11-2 ide. Hú, de csapnivaló volt a vége!!! Nagyon dekoncentrált volt a végén, és rám is átragadt. Mondtam is a pultos srácnak, hogyha Öcsémék kérdezik nem is játszottunk, csak benéztünk és mentünk is, haha!!
Zoli elkapta a francos influenzát, ma sem volt próbán, megint hárman nyomtuk a rokit. Elzörögtük a három új számot, már benne van a kézben, dob is OK, már csak Zozó hiányzik, hogy rágajdoljon valamit, meg nyomja alá a bőgőt.
Ja, a koncert beszámolóval még adós vagyok, de egy sztori gyorsan:
Lent volt a koncerten Robertó is, aki Skandináviában vendéglátózott jó 20 évig, van némi tapasztalata, naja. Gitáros dettó. Jó barátom lett, az utóbbi néhány évben, de van köztünk 15-16 év korkülönbség a javamra. Mondtam is neki, hogy a Molcsi nem az ő világa, a zenénk meg végképp nem, mert ő inkább jazzista, Metheny, Stern, Steely Dan a kedvencek többek közt, hát egyik sem egy Pistols, vagy Velvet! Vagy Holy Shit, haha!! A koncertet szemtanúk szerint befogott füllel állta ki, és saját elmondása szerint még harmadnap is érezte az elszenvedett "életveszélyes" halláskárosodást, haha!!
Szóval asszongya a pacák a következő kávézásnál:
- Amikor a bőgős fiú beszólt a miksibe...
- Az énekes? - kérdeztem közbe,
- Énekes?! Narrátor!! - szkazal Robi.

Narrátor!!! Hahaha!!!!! Lenarrátorozta, muhaha...!!! Hogy ez a duma nekem még nem jutott eszembe!!!

Na, szasztok! Holnap játszok egyet Öcsivel, majd megirom!

Ps.: Ha minden jól megy, lesz koncert a Molcsiban február közepén, egy szlovák banda előtt játszunk, de még nem tuti!!

Nincsenek megjegyzések: