2007. március 24., szombat

Az úgy volt 1.

részlet Yoko Bono a Holy Sh!t (fúj) zenekar gitárosának vallomásából

Tisztelt Birónő!

Én az események végkifejleténél jószerencsémnek és kivételes önuralmamnak köszönhetően már nem voltam jelen, arról csak harmadik személy - egész pontosan a feleségem, aki tárgyalói és rajongói pozicióban egyaránt résztvevője volt a szerencsétlen eseményeknek - elmondásából van ismeretem.
Az este folyamán, amikor még együtt voltam, az itt többszörös közbotrány okozással és erősen ittas állapotban közszemérem ellen, sérelmünkre elkövetett vétséggel vádolt B. Imre (alias Manfréd) gitárossal, már több baljós eseménynek voltam szem és fültanúja. Zenekari próba volt,melyre én később érkeztem, s amelyen megjelent a zenekar egy új, de még ismeretlen tagja, aki dobos. Megérkezésemkor már megittak egy üveg villányi vöröset, melyet én nem tartottam túl szerencsésnek, egyrészt mert nekem nem maradt, másrészt mert tudom, hogy milyen hatással van a zenei képességeikre.
Balsejtelmem sajnos beigazolódott. A Sex Pistols (fúj) zenekar Bodies cimű számánál például Manfréd végig rajtam vigyorgott, hogy "mit játszol, baszki, engem nézz, ezt kell játszani!!" én meg persze vissza vigyorogtam, mert én játszottam a jót, és végig mutattam neki, hogy "ezt kellene neked, te sügér!" Aztán az első refrén után leesett neki, azután már nem vigyorgott.
A dobos egyébként nem volt rossz, végig fogja hallgatni a számokat, és menni fog. A kezében benne van.

Igen, Birónő, máris visszatérek a tárgyhoz!

Szóval, miután dicstelen véget ért a próbánk, átmentünk a közeli M. Tányér nevű vendéglátóipari étterembe, melyet barátunk vezet és tulajdonol, ahol vádlott és a zenekar basszusgitárosa további alkoholmennyiségek elfogyasztását abszolválták, melyet én továbbra is rosszallással fogadtam, de már nem érdekelt. Az emlitett egységben eltöltött másfél, két óra után vádlott alkoholos befolyásoltsága jelentős mértékben megnövekedett, én akkor már tudtam, hogy nem sokára eléri azt a szintet, amikor kapcsolatunk általam a továbbiakban már felvállalhatatlan. A vendéglátóipari egységben velünk együtt tartózkodó barátok, rajongók, haverok és egyebek társaságában a vádlott a K. Pál és a Borz zenekar koncerjére tervezett látogatni, melyet én, érdeklődésem hiányában kihagytam.
Ekkor hazamentem, gitározni és levelezni. A továbbiakról - borköpködés, emberek provokálása, pocsolyában fetrengés - már csak harmadik személy elmondásából van ismeretem.

Kérem kapcsolja ki!

Nincsenek megjegyzések: