2007. március 5., hétfő

A koncentrációról

Mikivel játszottam tegnap este. Nyertem, de csapnivaló játékkal. 7-3, de a 6-4 jobban tükrözte volna az egész meccset. Ilyen dekoncentrált még sosem voltam. Nem is igazán akartam játszani, de otthon se lett volna jó. Zenélni kellett volna az talán elterelte volna a gondolataimat. Nem birtam másfelé figyelni, csak befelé. Amikor meg mégis, akkor Miki csak kapkodta a fejét, olyan tempóban dobáltam le a golyókat, amig nem jött az újabb flash, és az újabb hullámvölgy. Iván beállitott egy idő után, az jó volt, akkor egy kicsit kikapcsoltam. Még nem csomagolta el a boardját (én sem a léceimet), Sziszi is lelkes, még valahová el kellene menni sielni, nagyon.
Reggel voltam ügyvédnél, kicsit megnyugodtam, tudom, hogy mi a legrosszabb forgatókönyv. Kabriós tervek takarékon...

Este próba. Még egy kicsit lelkesitenem kell magam, nehogy úgy járjak mint a biliárddal. Az tényleg riasztó volna.
Üres vagyok, nem irok többet, ezt se kellett volna, meglehet...

Nincsenek megjegyzések: