2007. március 4., vasárnap

Szombat este, Soundtrack

Aztán persze eszembe jutott, hogy becket=birka, hát van itthon nekem kiváló Flector kenyőcsöm, azzal bekentem, és máris vidáman szökdécseltem lefelé. Aztán kisvártatva felfelé, ugyanis senki nem volt még lenn, Petiék még össze sem cuccoltak, még volt kb. másfél óra a kezdésig, igy hát visszajöttem dolgozni. Fél 10-kor mentem le újra, akkor kezdődött. Csabi, Béca + csajaik.
A Soundtrack jó. Hibátlanul játszották a leginkább Tarantinó filmekből ismert slágereket. A helyszin azonban tökéletesen alkalmatlan ilyesmire. Most képzeld el, a Zöldház aulájában, egy visszhangos, hideg, oszlopokkal teli teremben! Nincs rendes világitás, villanyok felkapcsolva, még aki táncra perdült, az is leült egy idő után, annyira nincs hangulata a helynek. Lehet, hogy a Petiék is ezért voltak olyan visszafogottak a bőgőssel, csak álltak egyhelyben és közben nyomták a jobbnál jobb számokat. Én a Petivel bármikor kezet cserélnék, mindent le tud játszani ellentétben velem, akinek 90 fokos csavarral forrt össze a bal karja (el kéne töretnem és helyrerakatni, de az tegye a szivére a kezét, aki erre 37 évesen könnyedén rászánja magát), de ha én gitározom, akkor az legyen Zeusz villáma, nem Pán sipszava. Hogy lirai legyek. Jó, itt nem kell asztalt boritani, itt a gitárnak teljesen más a szerepe, ez szórakoztató zene. De egy kicsivel több dinamika a szinpadon, csak a javára vált volna. És, ugye a Fender Strató énekel. Az enyém meg rúg.
De respekt. Jól játszottak. Egy alkalmasabb helyen, egy klubban, óriási bulit csapnának.
Ja, meg nem nagyon tudnak táncolni sem az emberek. Ezek régi, ravasz zenék. Nem feltétlenül 4/4, Még a roki is ravaszabb, két csaj próbált rokizni, de csak egymást rángatták.
11 felé már nagyon oda voltam, fáradság, álomkór, csipte a szememet a füst, ilyenek. Volt még egy rövid, de annál mulatságosabb disputám a C-re betépett Hérosz Zoltánnal, és hazajöttem. Aztán dolgoztam meg irogattam (meg fél szemmel Pacino-t sasolgattam) f2-ig (mondom, becket=birka).
Ilyeneket nyomtak, mint ez (lehet, hogy ezt pont nem)



Ja, télleg, majd elfelejtettem:
Na, és ez kinek a kedvence volt '86 tájékán?! (csak a zenét figyeld, a két idétlen kölyök nem lényeg)

Nincsenek megjegyzések: