2007. február 9., péntek

Elsöprő lendület

Ma Ati volt soros. Ezt még nem irtam, tudni kell, hogy az utóbbi 4-5 hónapban nem nagyon tud nyerni ellenem. De nagyon nem. A mai meccsünk is, hasonlóan az eddigiekhez nagy fölénnyel az én javamra dőlt el. 12-3, ez azért elég meggyőző nem?! Szerintem a dákójával van a gond, snooker dákót használ a pool golyókhoz, óhatatlanul is téveszthet. Mondom is neki általában. De ő nem, ő okos - meg marha önfejű - nyomja tovább, azzal a kis hülyehegyű vackánnyal.
Jah, persze Ronnie O' Sullivan Signature model, ennek működnie kell!!
Nézegetem az embereket közbe. Hogyan mozognak, hogyan viselkednek. Érdekes. Mikor bementünk, helyi nagypályás (Range Roveres) sikeres - még szabadlábon - vállalkozó játszott a spanjával. Ja, igaza volt Bauernek, hogyasszongya: én nem értem, ezeknek az embereknek a BMW vásárlás után rögtön a fodrászhoz vezet az útjuk?! Én sem értem. Agressziót kell sugallniuk, vagy ez már a szubkultúra része?
Mindegy játszik a fazon, halkan beszélni nem tud (nem-trágárul sem), 20db hangkiemeléssel a középtartományon, gyakorlatilag átszól mindenen, nem tudsz róla nem tudomást venni. Tesztoszteron-önbizalom, span (ld. még Buja Féreg) kötelességszerűen rötyög a poénokon, én bambulok, kockáztatva egy Miafasztnézel-t, és közben nézem a két nőt is, mert ezek csak nővel tudnak biliárdozni menni, szóval ott a két festett hajú nő, karbatett kézzel, kifejezéstelen tekintettel nézik a kanokat. Ha holnapig játszanának, akkor holnapig néznének igy. Muszáj nekik, gondolom, ha nem kooperativak, mehetnek vissza az epöli Kis Köcsögbe pultosnak. Igy még van esélyük a következő 15 évet a kozmetika, fodrász, műköröm háromszögben keringve tölteni. Azután lecsó, apu hozza a friss húst.
Mindegy, túléltük, rögtön utánuk megjelent Zsoltika, akivel jót beszélgettünk hangositócuccokról és biliárdozásról (haha), majd nemsokára rá megjelent Pál is, és ők foglalták el vállalkozókámék asztalát. Pál hozta a formáját, minden lökés után üvöltözött egy sort, egyszer megfogja ütnia guta. Persze van még ideje, mindkettőt úgy 21, 22-nek saccolom. Nem tudják még, hogy ilyen lapos hasuk már sose lesz, vagy ha igen, az annyi melójukban fog kerülni, hogy úgyse vállalják be. Söröznek. Sose söröztem, nem hogy ennyi idősen. Majd beszippantja őket a Mátrix, örülnek, ha anyu bebaszni elengedi őket a hétvégén. Zsoltika rendszeresen belebonyolódik olyan kifejezésekbe, amik igazán csak homoerotikus inerciarendszerben értelmezhetőek. Röhögünk. "Olyan meleg a dákód Pál!" hahahaha! Zsoltika zavarban.
Azután megjön Gáborka és barátja with their girlfriends. Gáborka szomszédunk lett, mikor ideköltöztek, akkor lehetett 8, most meg nagyjából 18, és itt smárol a csajával! Beszarás! Néha tényleg vén pöcsnek érzem magam. Hát, ahogy igy bambulok (közbe osztom Öcsémet rendesen) hát egyszer csak fölérzek, körülbirálom magam, Uram Jézus engem néznek! Há' ki néz itt?! Há' nem Gáborka barátjának csaja próbál erősen szemezni velem?! (vagy csak kancsal, ez a B verzió). Hát mi a lószart szemez ez velem???!!! Apja lehetnék és ehhez már nem is kellene semmiféle biológiai bravúr, ez már csak igy simán! Asszonyos csipő, gyerekes arc, pedó-filing.
Basszus, jó, hogy nem lettem tanár!!! Ezt a marhaságot!!! Visszanéztem feddőleg :-), remélem értette.
Na, ennyit a mai napról, remélem Sappadán is lesz valahol biliárd terem, és akkor megütöm Ivánt is meg Zozót. Éljen a király!

Nincsenek megjegyzések: