2007. február 10., szombat

Szervezzünk partit!

Szombat. Ma egyébként műsoros borkostolás lesz a Kávéházban, elég sznobosan hangzik, ki nem állhatom ezt az újgazdagos trendet, minden pöcsfej yuppie csak úgy ontja magából az évjáratra meg érlelésre, meg izvilágra vonatkozó meglátásait, én meg nézek hülyén, izlelni én is tudok, baszki, van a finom bor, meg van a nem finom. Amennyit én iszok (no, lám csak, ezt most lehet, hogy tárgyas ragozással kellene? iszok-iszom.... hmmm... tudja a rák! mindegy. félművelt becket!)
Szóval, a Kávéházat szeretem, ha csak lehet ott iszom (má' megint!) a szigorúan koffeinmentes, édesitőszerrel izesitett (haha!) kapucsinómat. (A rohadt életbe magasvérnyomásos lettem, biztos Anyutól örököltem - meg persze nem használt a cigi, kávé, kóla kombó sem - most aztán szedhetem a hülye gyógyszert, amig ki nem találják a tuti hibernálást, akkor majd megmondom, csak akkor keltsenek fel, ha egy vacak pirulával meg tudják oldani! Asszongya doki: az olcsóbb gyógyszerrel potenciazavarokra is számithat, legyen inkább a drágább? - Nem, baszki, majd nézegetem a cerkát, hogy mi lesz, tehülyeló, épp rájöttem, hogy szex csak 30 fölött az igazi, addig csak játék kukival meg punival, vonuljak nyugdijba is?! Na, hoci azt szart, mennyi is, négy rugó per hó, hülyének is megéri, azóta szedem. )
Vissza a Kávéházhoz. Szóval, nagyon szeretem a helyet, otthon érzem magam, kikérem a löttyöt, rövid diskurzus pincérrel, vagy Tomival, mikor hogy, aztán bújok bele újságba (rohadj meg! te rohadj meg!), halk dzseszz, süppedés. (Múlt hétvégén voltunk Soma koncerten Nyergesen, valami Bali Kávézó vagy Teázó nevű izlés-kavalkád, megatrendi - helyi szinten - , őőő... egységben (mondjuk vö. Kristály Vedéglátóipari Vállalat 22. számú Italboltja, na ja, ne legyünk köcsögök) szóval, balra nézek könyvelőiroda, jobbra nézek könyvelőiroda, itt van mindenki, teljes létszámban, fehér blúzok, könyvelőgatyák, kiskosztümök, - na, mondom magamba, gyors alapitsuk meg a Szex és New York ill. Született Feleségek Rajongói Klubbunkat, minden belépő örökös Story, Blikk, meg Mialegújabb F/%!+szommagazin előfizetést kap ajándékba, éves tagdij 20 rugó,ezek ölni fognak a tagságiért - hát baszki, ott nem találtam a helyem, ja. Viszont jól zenéltek. Szappanos Gyuri, éljen, éljen!!)
Basszus, megint elkalandoztam. Húúú, ez jó rész volt! (Pat Metheny-t hallgatok), szóval szeretem Kávéházat, és nem számitok különösebb újgazdag felvonulásra, de ha esetleg lesznek, remélem majd jól eldumálunk Mikiékkel, Janiékkal, és nem kell a faszfejek bamba búráját kerülgetni (minden árat átváltanak euróra, onnan dollárra és onnan vissza, ha elég magas összeg jött ki, akkor rendelnek, kommunikálni csak 4 üveg bor után lehet velük, de akkor meg már minek) Esetleg be is borozunk, mint a múltkor. (hogy nekem mennyire fájt a hasam hajnalban! hiába, talán nem ártott volna enni is valamit.)

És hogy hogy jön ez a biliárdhoz?! Úgy hogy ha ott lesz Miki, majd megbeszélem vele a holnap délutánt, haha!

Nincsenek megjegyzések: