2007. február 10., szombat

A hét poénja

Jaj, hát a legjobbat el se meséltem! Kérdem Edit reggel, "Te kéne vennem egy-két alsót, szerinted hol van valami fehérneműs a városban?" Asszongya csajszi, hogy menjek be a térre az Aranypókba (már a név csillagos ötös, haha), ott volt ő is tegnap, nem kapott semmit, nem is érti miből tartja fenn magát a hely, viszont látott egy csomó férfialsót. Jó. Nézzük megfele.
Bevillantok az egységbe. Cosmo letesz, odalép hozzám a vörösesszőke, miben segithetek? Mondom neki miben. (nem abban, haha, annyira nem volt jó)
Imádom. Ot állok mellette és szakértjük a gatyókat. Megmondja a bordó XL-es gatyóról, hogy bordó XL-es. Kérdi, milyen méret vagyok, tudja franc melyik hülye Kinában varrató gyártó hogyan méretez, megkockáztatok egy szolid M? L? választ. Rám néz, asszongya inkább L. Pillanatig filózok egy C kosaras riposzton, de inkább kussolok, hogy legyen gatyám. De nem lehet, mert nincs L-es! Erre rámnéz a tündér és kérdé:

-Sürgős?

(Báááááá, nem baszki, de még egy ilyen poén és lehet..!)

Nyugodt maradtam (nehéz volt) és mondom neki: áá, nem, köszi, van még egy!


Amadeuszig röhögtem, aztán ő is röhögött.

A-r-a-n-y-p-ó-k ! A-r-a-n-y-p-ó-k !

(muhahaha, jaj, baszki kilukad az oldalam, be akartam szúrni képet, Skiny gatyóról, keresek a neten, nem leltem egy percig, viszont itt van ez, háháhá:

http://fehernemuk.uw.hu/ferfi.htm

Hölgyeim és Uraim, look at this! Taps!

"Gesztenye alsó, Tölgy trikó", Jézusmária, ki ez a fafej?! baszki...

Nincsenek megjegyzések: