2007. február 24., szombat

Jajjmájajjmájajjmá

Báááá, elcsúsztam az idővel, nagyon, és most is rohanok, de ezt muszáj beirnom, mert egyébként elfelejteném, pedig végsősoron erről szólna ez a firka, na. Egy rakás kiváló történet helyett, a lényeg: csütörtök Jani-Pityu 6-8.
Nagyon gáz volt, ahogy indult, nem tudtam figyelni, végig csak az APEH-os telefon járt a fejemben (hát ez egy kiváló történet volt/lesz - vö. "Börtönnaplómat még mindig irom" - hahaha), Jani elhúzott, 4-0 oda, legalább három játékot adtam neki, hülye helyezések, fehér feketével együtt eltevés stb. Az ötödik játszma is az övé készülődött lenni (hú, de szépen mondtam!), a feketére kézből(!) lökött (oda teszi a fehér golyót, ahova akarja), de kihagyta!!
Na és onnantól kezdve nem volt kegyelem. Még két játszmát valahogy el tudott hozni, de többet sem! Hideg voltam, taktikus és halálos, mint egy U-Boot.
Na, és most megyek, lenézek Molothowba a srácok kedvéért (Iván, Zoli), biztos jól esne nekik egy kis dumcsi. Kiváncsi vagyok Latyó új gitárjára (LTD EC-1000) is. Edi Quimby koncerten, Panni Mamánál, Dáci Ábel haverjánál, én a Molothowba, szétesett a család.
Csak ez a Molothow ne lenne közel távol a legtrébb rockkocsma, ehhh...
Meg sem érdemelnek..

Nincsenek megjegyzések: